mylittlebox

Gah!

Av Fille - 2015-02-25 13:00

Det händer inget intressant som jag kan skriva om. Jag har ritat men kan inte visa det än. Har även haft en hel del problem med att rita en sak så tänker nog ta en paus från den och avsluta Ciel fanarten. Jag har inte kunnat kolla på anime. Manga har jag läst (läste äntligen ikapp Tokyo Ghoul). Fast jag måste ju bara komma på ämnen att skriva om... uuuugh. Ska jag kanske ta och göra något som 30 day anime challenge igen? FAST DEN HÄR GÅNGEN AVSLUTA DET! Ugh de sista frågorna var så svåra så jag kunde inte komma på några bra svar! Det hjälper såklart inte att mitt minne suger... 

 Okej jag får lov att komma på något senare. Ska till tandläkarn nu och sedan ska familjen till IKEA. xD

Hare gött så länge! ^^

 //Fille   

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards