mylittlebox

Comic shit

Av Fille - 2015-11-13 10:45

För inte särskilt länge sedan lade jag ju ut två sidor av en shitty comic som jag hade påbörjat. Jag har ritat klart den scenen, men jag tror inte att jag kommer göra mer än så. Anledningen till att jag gjorde den var mest för att jag ville testa om det var roligt eller inte. Kanske gör jag fler i framtiden, fast längre? I don't know. I want to get better at it at least.
 Men i alla fall, jag tänkte att jag kunde dela med mig utav resten nu. Egentligen kunde jag ha gjort det tidigare men jag har haft lite...problem...i guess. I don't want to go into any details...
 Anyway, it's really short, och jag började typ färglägga med en annan stil senare, för jag glömde bort den i några månader och när jag började igen hade min stil ändrats lite...förhoppningsvis är det inte alltför tydligt.
(Klicka på dem för att göra dem större).

               
It took way longer to make this than i thought it would. 
 Fast det var rätt så kul, så jag tänker nog försöka göra mer...

Well...i hope it wasn't too shitty. Comment if you want to!
 Hare gött! ^^
//Fille   

 
 
Fjompen

Fjompen

16 november 2015 18:03

BRO!!! This looks SICK bro !!!!! :D keep up the good work, yea ?

http://fjompen.bloggplatsen.se

Fille

16 november 2015 18:25

AW THANKS BRO!!! :'D Nice to see ur back!!!
U TOO BRO!!!

 
Unia

Unia

23 november 2015 21:50

Wow, coola bilder! :D

http://unias.bloggplatsen.se

Fille

24 november 2015 09:43

Thank u! :D

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards