mylittlebox

I'm fricking done! "Awesome happy dance" "Falls because I can't dance"

Av Fille - 2014-12-15 17:16

Jag blev just klar med alla skoluppgifter som ska vara inne innan jullovet. FATTAR NI VAD DET BETYDER? JAG FÅR VARA LEDIG PÅ TORSDAG OCH FREDAG, OCH JAG BEHÖVER INTE ARBETA MED NÅ J*VLA SKOLARBETE HEMMA! I'M FREEEEEEEEEEEEEEE!

Plötsligt kommer jag ihåg proven imorn... Okej jag är nästan fri då. Har två japanska prov (hiragana-provet som flyttades fram (thank dog) och ett annat muntligt) plus ett matte-prov...wooop... I guess...

MEN SEN ÄR JAG FRI! FINALLY!


Okej jag borde återvända till pluggandet, men ville bara nämna att jag inte har så mycket tid till att rita and stuff så bloggen kommer antingen vara död eller bara uppdateras med random shit som inte är det minsta intressant fram tills jag hinner göra något.  Vet inte riktigt heller vad jag borde skriva om... några idéer? Please comment it would be soooo helpfull... seriously!

 Well nu ska jag återvända till japanskan...

Hare gött! ^^

 //Fille   

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards