mylittlebox

Fuckshitgah!

Av Fille - 2014-12-30 21:00

Gissa vad jag har gjort hela dagen! FÄRGAT HÅRET...4 GÅNGER...SKA FÄRGA DET EN 5 GÅNG IMORN. HALLELUJA! GU VA KUL!

 Varför har jag färgat det så många gånger? Jo vänta lite bara så ska jag berätta denna intressanta historia för dig. 

Jo jag fick grön hårfärg i julklapp av min syster och tänkte då använda den idag. Fast jag har blonderat håret förr för rätt länge sedan, vilket betyder att jag har en utväxt så tänkte...why not get rid of it? Så färgning nr 1: Blondera hela håret.       Sedan skulle jag då ha i det gröna (bara underhåret) så färgning nr 2: Grönt underhår. Fast gissa vad...INGET BLEV GRÖNT! INGEEET! Jag har/hade mörkare underhår så tänkte "Jag blonderar underhåret igen då kanske dte funkar!". Så färgning nr 3: Blondera underhåret. Färgning nr 4 är då: Grönt underhår igen. Gissa vad...det blev grönt men det är så sjukt lite och svagt så det ser bara dumt ut. Såååå JAG TÄNKER FÄRGA DTE IGEN. MITT HÅR KOMMER TRILLA AV. I'M NOT IN A GOOD MOOD RIGHT NOW. I FEEL LIKE PUNCHING SOMETHING. I HATE WHEN SOEMTHING DOESN'T WORK. Seriosuly...den där färgen suger. Tänker inte färga håret mer på evigheeteeer efter den här sista gången. Hoppas bara att jag lyckas få bort det gröna...det borde jag...det är så svagt...

 I hate this day. Great ending (kinda) of 2014...yaaay...uuuuugh. I'm tired. Jag vill bara hitta något att göra som får mig på bättre humör... Jag kanske kan rita...men vet inte vad. Fick ju de där uppdragen (kolla i menyn), men en drake ska jag rita senare så fort jag har bestämt mig för en design, och jag förstår inte riktigt hur en cartoony varg ser ut...


 Okej Fille, tänk på annat. Happy thoughts!

Hare gött...

 //Fille   

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards