mylittlebox

Ciel Speed paint part 2

Av Fille - 2015-02-26 23:00

Yes it is done. Part 2 of the speed paint I made is done. Now I only have one part left, if I'm able to fit everything. If I can't then I'll make a part 4 too...Sorry är van att skriva på engelska nu (har ju spenderat en del tid på tumblr och deviantart). 

 Okej så här är videon:


Jag kommer kanske bli klar med teckningen inatt omkring klockan tre. Annars får jag avsluta den imorgon. Så sista delen/delarna kommer komma ut den här helgen! ^^


Jag  känner mig rätt så förvirrad med bakgrunden som jag arbetar med...det finns rätt så många grejer där av någon anledning. I'm just making something random...får idéer medan jag ritar. Jag har i alla fall inte gjort en så detaljerad/packad bakgrund förr. Jo kanske när jag gjorde den där collabteckningen med ONP. :3


Jag vet inte riktigt heller om jag gillar den här teckningen. Det känns som att jag borde gilla den, men är lite...I don't know...unsure...I guess...It's weird.


Ok jag ska ta och gå tillbaka till teckningen nu! :3

 Hare gött! ^^

//Fille   

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards