mylittlebox

Time to climb out of the shithole I guess...

Av Fille - 2015-08-07 17:21

Okej anledningen till att jag inte har skrivit något är för att jag inte har haft tid (var tvungen att rita klart en grej som jag antagligen lägger ut i ett annat inlägg) och sedan har jag bara...well...I pretty much jumped into a shithole and didn't feel like climbing up again. I'm feeling a little bit better...I think...well at least I'm at my desk again and not in the bed so progress I guess. It's not like something happened I just suddenly felt like dropping everything and just sit in my bed all day feeling worthless. Sorry jag låter verkligen bitter nu...ugh.

Anyway jag ska återvända till livet och se om det hjälper om jag gör något. Jag kanske tar och ritar igen. 
 Jag vill skriva ett inlägg om närcon men jag tar det i ett annat inlägg lite senare...I still don't feel like writing about it...I don't think I'm able to sound as cheerful as I was during that week sooo let's bring it up later. 

Ugh nu låter det verkligen som att jag mår som skit...vilket jag delvis gör men det är inte direkt någon fara. Ok I'll just go and draw some...maybe I'll be able to sound a bit more cheerful after that.
 Hare gött! ^^

//Fille   

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards