mylittlebox

I dunno...

Av Fille - 2015-11-20 08:45

Jag gör inte så mycket nuförtiden...i alla fall inget som jag kan visa eller skriva om. När jag ritar så arbetar jag oftast med en ny shit-comic (inte samma som jag visade innan...) men det är inget som jag planerar att lägga ut någonstans. Kanske i framtiden om jag plötsligt tycker att den är bra nog, men just nu tycker jag att den är skit så jag kommer gömma den från internet.
   Annars har jag kollat på anime, och jag skulle kunna skriva en recension, men jag vet inte om det skulle vara intressant? (It's Owari no Seraph).
   Förrutom det så brukar jag inte skriva om så mycket mer...jag menar...jag skriver inte direkt mycket om manga jag läser (vilket jag skulle kunna göra? Jag vet inte hur intressant det skulle vara men jag skulle kunna börja göra recensioner på manga-kapitel?). Det svåra är att jag inte vet vad som skulle vara skit och vad som skulle vara bra, och jag har inte direkt många att fråga. Så jag kanske bara borde köra på något random och se hur det går? 

   Jag vill lägga ut mer teckningar, men det är svårt när jag inte ritar så mycket längre (because of the shit-comic). Plus: Jag har inga idéer som jag tycker om. -.-


Anyway, det här får bli kort. Jag ville mest bara uppdatera bloggen innan jag glömmer bort den igen. 

Kommentera if u want to. c:

 Hare gött! 

//Fille   

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards